Bedrijfsprofiel
Onze relatie is een Nederlands designmerk met een moderne collectie meubelen. Het assortiment bestaat uit stoelen & tafels, banken en kasten. Deze moderne meubelen worden verkocht aan een selectief dealernetwerk woonwinkels in de Benelux, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Scandinavië en Israël. In Nederland zijn zij ook actief op de business-to-business markt. In Cuijk is het hoofdkantoor gevestigd met een grote showroom en atelier.
Taken en verantwoordelijkheden
- Verwerken van orders;
Werkzaamheden
- Controleren van orders op volledigheid en navraag doen bij klant en/of buitendienstmedewerker bij onduidelijkheid;
- Invoeren van orders in het ERP-systeem;
- Bevestigen van orders aan klanten;
- Doorvoeren van mutaties op eerdere orders;
- Archiveren van orders.
Overig
- Overnemen telefooncentrale bij overloop;
- Verrichten van voorkomende administratieve werkzaamheden.
Opleidingsniveau
Voor de functie is een administratieve opleiding op MBO-3 niveau vereist, aangevuld met computervaardigheden (MS-office). Het beheersen van de Duitse taal in woord en geschrift is gewenst.
Functiecompetenties
- Aandacht voor details: consistent en effectief kunnen omgaan met detailinformatie;
- Kwaliteitsgerichtheid: hoge kwaliteitsnormen hanteren en streven naar voortdurende verbeteringen en borging van kwaliteit;
- Luisteren:verbale en non-verbale boodschappen op kunnen nemen en begrijpen, doorvragen bij onduidelijkheden.
Wij bieden
- Een leuke flexibele functie op de commerciële afdeling van een groeiend productiebedrijf;
- Werken bij een innovatief familiebedrijf met een platte organisatie;
- Een team van enthousiaste collega’s.
We zoeken iemand die snel beschikbaar is. Voor vragen kunt u contact opnemen met mevr. S. Polman op telefoonnummer 0485-321133. Of mailen naar s.polman@werkpool.nl
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.